سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهار امید

طرز خوابیدن و شخصیت افراد شنبه 85/4/17 ساعت 2:19 عصر

آیا می دانید طرز خوابیدن شما نشان دهنده ی شخصیت شماست؟

 
1-  2-   3
4 -5 - 6
7- 8 -  9
10 -
1- هرکس که به این شکل می خوابد دل مشغولی دارد و در پذیرفتن تغییرات دچار مشکل می شود . تنهایی را بیشتر از هر چیز دوست دارید. مقدار آزادی ای که دارید تا حدی مطابق میل شماست.
2-خیلی باهوش هستید و مشتاق یادگیری ، هنوز بعضی وقت ها ذهنتان آکنده از عقاید غیرعادی است که مردم به سختی از آن پیروی می کنند . از خانواده تان به خوبی مراقبت می کنید . مشکل این است که به ندرت کسی را دوست می دارید و یک کم مشکل پسند هستید.
3-در جمع مثل یک فرد واقعی به نظر می آیید ولی خیلی تودار ، خجالتی و ضعیف هستید. سعی می کنید که رازدار باشید ، اگر با مشکلی مواجه شوید ترجیح می دهید پیش خودتان نگه دارید تا به کسی بگویید . پس تعجبی نیست که در خواب هم اخم می کنید
4- خیلی ایرادگیر هستید و همیشه می نالید و شکایت می کنید. شاید اسم دوم شما (عصبانی ) باشد . به آسانی عصبانی می شوید و به خاطر مسائل کوچک ، بیش از حد هیجان زده می شوید. زندگی معامله آن چنان بزرگی نیست ، یاد بگیرید که راحت باشید.
5- خودخواه و کینه توز واژه هایی است که شما را توصیف می کند. اطرافیانتان مراقب هستند که پای شما را لگد نکنند، چرا که شما به راحتی عصبانی می شوید.
6- احساس تنهایی و افسردگی می کنید چون فکر و ذکرتان معطوف ناکامی ها و شکست های گذشته است. دو دل و مردد هستید و این گمان را در بقیه ایجاد می کنید که عشق در زندگی شما گم شده است.  
7- چه روح آزادی خواهی ! این حالت هویت واقعی شما را نشان می دهد. دلداری، عشق، زیبایی و پرستش. همین طور خیلی ولخرج هستید اما خوشبختانه به همان نسبت هم پول به دست می آورید. عادت بد شما این است که کمی کنجکاو هستید و به نظر می رسد که از شایعه پراکنی لذت می برید.
 8- شما انسان مطمئنی هستید. درهر کاری که به عهده بگیرید ، به دلیل کوشش بی امان خودتان موفق خواهید شد. می گویند کسانی که به پهلوی راست می خوابند و بازوی راستشان زیر سرشان است ، آینده خوب و قدرت در انتظارشان است
9- خیلی فهمیده ، مؤدب ، محترم و مهربان هستید . خوب هیچ چیزی کامل نیست ، اعتماد خود را تقویت کنید و یاد بگیرید که اشتباه یا نقایص خود را بپذیرید . در این صورت شادی در انتظار شماست.
10- مثل این که کوته فکر هستید ، همین طور خیلی خودمختار و خود رأی ، و همیشه مردم را مجبور به برآورده کردن نیازهای خودتان می کنید . احتمالا بی پروا و بی هدف هم هستید.

نوشته شده توسط: نسیم


ِْلیست کل یادداشت های این وبلاگ

چند سخن از بزرگان
[عناوین آرشیوشده]

خانه
مدیریت
پست الکترونیک
شناسنامه
 RSS 

:: کل بازدیدها ::
60085


:: بازدیدهای امروز ::
4


:: بازدیدهای دیروز ::
8



:: درباره من ::

بهار امید

:: لینک به وبلاگ ::

بهار امید


:: آرشیو ::

تابستان 1385
بهار 1385
زمستان 1384



:: لوگوی دوستان من ::





:: خبرنامه ::